Medlemskontingent for 2024

125 kr. pr. person.

Kan indbetales på flg. konto:

Reg. nr. 9174
Konto nr. 2860327824

eller Mobile Pay

Husk at anføre navn.

Grejbank

Borgerforeningen har udarbejdet en oversigt over det "grej", foreningen råder over.
Kun medlemmer af foreningen kan låne/leje de fleste af tingene.

• FORENINGENS VISION:
 Logo

Ertebølle er i 2024 et stærkt bosætningsområde for borgere, som ønsker at leve naturnært i pagt med stedets natur, kultur og historie. Ertebølle er åben og gæstfri for områdets permanente gæster og de turister, der besøger campingpladsen eller området i kortere eller længere tid.
Der er et stærkt netværk på tværs af generationer, forskellige baggrunde og herkomst, og der foregår mange aktiviteter initieret af såvel borgerforeningen som af ad hoc ansvarlige.
Gensidig omsorg for hinanden gør Ertebølle til noget særligt.
  • FORENINGENS VEDTÆGTER: SE her

• KOMMUNIKATION:

INFO-skrivelser.

Ertebølle Borgerforening udsender 2  INFO-skrivelser/aviser om året
    Hvis du mangler en af dem, kan du bede bestyrelsen sende dig en.

Ertebølles faste indbyggere kan udveksle nyheder, køb/salg, annonceringer eller blot hyggelige oplysninger på en lukket Facebook-side "ErtebøllePosten". Hvis du er fast indbygger kan Facebook-siden åbnes af administrator Per B. Frederiksen.

Generalforsamlinger:

Ordinær generalforsamling skal jf. vedtægterne afholdes i hvert års første kvartal.

Læs referatet og årsberetning fra generalforsamlingen 2024 HER